معاون استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد:

بازگشایی مدارس خراسان جنوبی فقط برای برگزاری امتحانات

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد مدارس متوسطه اول و دوم از شنبه اول بهمن ماه تا چهارشنبه هفته آینده برای برگزاری امتحانات باز است اما باید طوری تدبیرشود که مدارس از سوخت جایگزین گاز استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس خراسان جنوبی فقط برای برگزاری امتحانات

علیرضا عباس زاده با بیان این مطلب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، خاطرنشان کرد: هفته قبل بدلیل پر بودن لوله های انتقال گاز و مدیریتی که در مصرف صورت گرفت، شاهد خاموشی در هیچ نقطه ای از استان نبودیم.

به گفته وی؛ برای هفته پیش رو با توجه به موج جدید سرمای هوا، باید صرفه جویی بیشتری صورت گیرد، چراکه حجم گاز ذخیره شده در لوله ها نیز کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شنبه تا دوشنبه اوج کاهش دما را در استان داریم و امکان تأمین گاز برای بازگشایی مدارس نیست، گفت: هیچ مصرف گازی نباید در هفته آینده برای مدارس در نظر گرفته شود.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه مدارس متوسطه که مشعل دوگانه سوز دارند به سمت سوخت دوم بروند و مدارسی که ندارند را باید همان ساعت امتحان فقط سیستم گرمایشی روشن شود، گفت: چنانچه در شهرستانی مدارس بخواهد دایر شود، باید بدون گاز و با سوخت جایگزین باشند.

عباس زاده ادامه داد: فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ها برنامه امتحانات متوسطه اول و دوم و مکان برگزاری را طوری تدبیر کنند که از گاز استفاده نشود و اطلاع رسانی هم در شاد صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی نظامی استان نیز باید به سمت سوخت جایگزین حرکت کردند، گفت: دستگاه‌های اجرایی به صورت محدود و در حد ضرورت و بدون استفاده از گاز با حضور کارکنان به تشخیص رئیس دستگاه، از شنبه در استان آغاز بکار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار