معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:

تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی، عاملی مهم در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

تهران(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در منطقه 9 از تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی به‌عنوان عاملی مهم در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی، عاملی مهم در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

در این دیدار که کارشناسان و رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاون پرورشی منطقه 9 نیز حضور داشتند، گیلانی ضمن تشکر از فعالیت های انجام گرفته منطقه 9 در حوزه فعالیت های ورزشی و سلامت، با اشاره به نقش موثر ورزش در دوری نوجوانان از دخانیات و مواد مخدر گفت: تجهیز فضاهای ورزشی، اوقات فراغت دانش‌آموزان را به شکل بهینه غنی می‌کند و احتمال قرارگرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: چاقی و اضافه وزن دانش‌ آموزان به عنوان یک معضل در آموزش و پرورش مطرح است، در همین راستا بدنبال ارتقاء سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان هستیم.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه توجه به سلامت دانش آموزان، تضمین کننده جامعه سالم در آینده است، خاطرنشان کرد: با توجه به کم تحرکی و افزایش وزن دانش آموزان ناشی از دو سال دوری دانش آموزان از مدارس، دانش آموزان نیاز به نشاط و شادابی دارند و این امر اهمیت افزایش فعالیت های ورزشی مدارس در سال تحصیلی جدید را بیشتر نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار