هادی زمانی نژاد:

ورزش در یادگیری و سلامت جسم و روان دانش‌آموزان نقش اساسی دارد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، هدف نظام تعلیم و تربیت را، فرهنگ‌سازی فعالیت‌های ورزشی دانست و ورزش را عامل موثری در یادگیری و سلامت جسم و روان دانش‌آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ورزش در یادگیری  و سلامت جسم و  روان دانش‌آموزان  نقش اساسی  دارد

نشست شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر منطقه آموزش و پرورش منطقه ۴، علی گلشن؛ معاون تربیت بدنی و پرورشی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناس مسئول امور مالی و کارشناس مسئول تربیت بدنی و مدیر مجموعه ورزشی شهید عراقی در سالن اندیشکده تحول برگزار شد.

هادی زمانی نژاد، مدیر منطقه آموزش و پرورش منطقه ۴ گفت: نقش ورزش در یادگیری و تأثیرات مثبت آن بر سلامت جسم، روح، روان، حافظه، تمرکز و انگیزه‌ بر کسی پوشیده نیست. بهره گرفتن از فواید ورزش تنها به دوران مدرسه و تحصیل محدود نمی‌شود. افراد، برای بهره بردن از نتایج مثبت ورزش، باید آن را در برنامه‌ روزانه‌ خود بگنجانند چرا که تأثیرات مفید و اثر بخش آن در شغل و زندگی افراد نیز می‌تواند مفید واقع شود و موفقیت‌های زیادی برای افراد به ارمغان آورد. تمام تلاش نظام تعلیم و تربیت به فرهنگ سازی و نهادینه کردن توجه به سلامت جسمانی و روانی در بین دانش آموزان معطوف است.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از مدیر مجموعه ورزشی شهید عراقی که با برنامه ریزی مناسب ضمن آماده سازی مجموعه ورزشی شهید عراقی برای استفاده مؤثر دانش آموزان گفت: تابستان که از راه می‌رسد، برنامه‌های تابستانی بچه‌ها هم شروع می‌شود. به خصوص در دوران پسا کرونا، کلاس های ورزشی و فعالیت های فیزیکی حسابی، طرفدار پیدا می کند که می بایست با برنامه ریزی صحیح و حساب شده مجموعه های ورزشی را آماده حضور دانش آموزان با هر سطح مالی کرد.

در این جلسه کبری کریمی، کارشناس مسئول تربیت بدنی در مورد برنامه ریزی برای کانون های ورزشی در تابستان، نوع کلاس ها و سانس ها صحبت کرد و همچنین مقرر شد مدارس احداث کننده زمین چمن نیز، پیش فاکتور های لازم جهت تصمیم گیری در مورد نصب زمین چمن را به امور مالی تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار