جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون تُن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از جابه‌جایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن کالا در ۶ ماه اول سال جاری در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون تُن کالا در استان اردبیل

کلیم‌الله وثوقـی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه در ۶ ماه نخست پارسال در مجموع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده بود، گفت: امسال جابجایی کالا و بار در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کالای استان در ۶ماه نخست سال جاری به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار جابجا شده است، تصریح کرد: امسال در این مدت یک میلیون تن کالا از شهرستان اردبیل، ۵۶۹ هزار تن کالا از شهرستان پارس‌آباد، ۲۵۳ هزار تن کالا از شهرستان نمین و ۱۲۵ هزار تن نیز از شهرستان بیله‌سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور ۱۶۳ هزار و ۷۹۱ برگ بارنامه در استان خبر داد و گفت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وثوقـی با اشاره به فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و بیش از ۱۲ هزار راننده دراین استان، اظهارکرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار