معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌شود

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این مطلب که برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان می شود، گفت امروز جامعه ما به برگزاری یادواره‌ها نیاز دارد تا حماسه‌ها و رشادت‌های شهدای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در یادها باقی بماند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌شود

علی اکبر عرب خراسانی در گفت و با پانا، در حاشیه مراسم یادواره شهدای والامقام فرهنگی و دانش آموز استان سمنان و گرامیداشت یاد معلم شهید، سردار حاج محمود اخلاقی، ظهر امروز در سالن شهید مطهری سمنان با اشاره به اینکه فعالیت ها و برنامه های بسیاری به مناسب های مختلف، ویژه شهدا در حال اقدام است، افزود: از جمله آن برنامه ها برگزاری یادواره شهدا در تمام مدارس استان سمنان است.

وی با عنوان این مطلب که جشنواره فرهنگی و هنری فردا که امسال مزین شده به نام شهید اخلاقی یکی دیگر از برنامه هاست، اظهار داشت: دانش آموزان می توانند با قلم و توانایی هایشان ایفای نقش کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این مطلب که پویش یک روایت یک خاطره را در دستور کار داریم، تصریح کرد: دانش آموزان عزیز در محله خودشان می توانند با خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ارتباط بگیرند و خاطرات آن ها را به تحریر در بیاورند و با همین نام روی کتاب چاپ و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار