تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

تهران (پانا) - آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حوزه ستادی با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و مشاور وزیر درامور شاهد و ایثارگران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری گفت: جنگ برای ما دستاوردها و رویش‎هایی داشت. در جنگ یادگرفتیم که باید روی پای خودمان بایستیم و به دنیا ثابت کردیم که ما هستیم و متقابلا کشورهای بیگانه فهمیدند که با روحیه جهادی و شهادت مردم ایران نمی‎توانند به سادگی برخورد کنند.

وی اظهارکرد: شما پیشکسوتان جبهه و جنگ هستید و مردم به فکر و اندیشه شما نیاز دارند، لذا خودتان را در محدوده فعالیت‎های کارمندی محصور نکنید و وارد جامعه و صحنه‎های فرهنگی شوید.

در ابتدای این آیین، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس، عرصه باورمندی و تلاش در مسیر تحقق عقیده با محوریت اخلاص و پایداری، نمادی در تمدن سازی انقلاب اسلامی است، گفت: با نگاه به گام دوم انقلاب می‎توان ادعا کرد که دفاع مقدس سنگ بنای تمدنی را پایه گذاری کرد که جبهه مقاومت در استمرار آن است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین با یادآوری اینکه هشت سال دفاع مقدس با چمران‎ها، همت‎ها، خرازی‌‎ها، باکری‎ها و هزاران شهید از دانش آموزان و معلمان و سایر اقشار شناخته می‎شود، تصریح کرد: تنها یادگار ۸ سال دفاع مقدس که به فضل الهی علاوه بر فرماندهی درآن دوره، یکه تنه جبهه مقاومت را نیزفرماندهی کرد «سردارشهید حاج قاسم سلیمانی» است که همه ما به آن افتخار می‎کنیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حوزه ستادی، به نمایندگی از سایر رزمندگان فرهنگی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار