شور و شادی و رضایت دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان از حضوری بودن مدارس

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن بازدید از مدارس منطقه، حضور پرشور و صد درصدی دانش‌آموزان در مدارس را موجب پویندگی و بالندگی دگرباره در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شور و شادی و رضایت دانش‌آموزان، اولیاء و معلمان از حضوری بودن مدارس

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4 تمام مدارس از روز شنبه دوم مهر فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کرده و آموزش در هفته نخست مهر با قوت آغاز شده است و اکنون در نهمین روز از مهر 1401 مدارس منطقه میزبان حضور پرشور دانش آموزان و آموزش های حضوری به صورت صد در صدی پس از گذشت 26 ماه در مدارس کشور است.

هیاهوی بچه ها و بوی مهرماه با طراوت بهاری به مشام می‌رسد و آموزش از پشت رایانه و گوشی‌های تلفن همراه به کلاس‌های درس و مدرسه بازگشته است و دانش‌آموزانی که از خانه‌نشینی به ستوه آمده‌اند، اینک فصل جدیدی از علم و دانش را آغاز کرده‌اند.

هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 از ساعات ابتدایی فعالیت مدارس، روزانه در حدود 10 مدرسه حضور یافته و روند فعالیت مدارس را رصد و نظارت می‌کند.

زمانی‌نژاد در حاشیه این بازدیدها گفت: مشاهدات ما در بازدید از مدارس منطقه حاکی از لبخند رضایت والدین و دانش‌آموزان از آموزش حضوری است و می‌توان پویندگی و بالندگی و شور و هیجان حضور دانش آموزان در مدارس را در جامعه هم دید. همه همکاران در آموزش و پرورش، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا روزهایی که دانش آموزان از محیط مدرسه دور بوده اند جبران شود و با امیدواری بیشتری و در انتظار روزهای روشن برای آموزش، تکاپویی همراه با شور و هیجان مدرسه، مدیر، معلم و دانش آموزان این مسیر را ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار