مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

مدارس کاشمر با حضور۳۳ هزار دانش‌آموز، بازگشایی شد

مردم و مسئولین کاشمر، آموزش و پرورش را اولویت اصلی خود بدانند/کلاس خالی در مدارس کاشمر وجود ندارد

کاشمر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در پیش از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت بازگشایی مدارس، گفت سال تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با حضور۳۳ هزار دانش‌آموز کاشمری که از این تعداد،۴ هزار و ۲۰۰ نو آموز کلاس اولی و ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز هنرستانی آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کاشمر با حضور۳۳ هزار دانش‌آموز، بازگشایی شد

سعید تاج محمدی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آنها، اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با حضور ۳۳ هزار دانش آموز کاشمری آغاز شد. از این تعداد، ۴ هزار و ۲۰۰ نو آموز کلاس اولی و ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز هنرستانی آغاز شده است و امیدواریم امسال که با سه شعار اصلی (عدالت تربیتی، حرکت جهادی و تربیت تمام ساحتی) آغار شده، سالی پر برکت در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی باشد و با تلاشی که معلمین ما در مدارس دارند انشالله یک نسل متخصص، با تقوا و مجاهد تربیت کنیم.

تاج محمدی در ادامه بیان کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی که در حوزه آموزشی شهرستان کاشمر وجود دارد امّا به لطف خداوند و عنایت شهداء در اولین روز از سال تحصیلی ما با کمترین مشکل، سال تحصیلی را آغاز کردیم. ما در مدارس مان کلاس خالی نخواهیم داشت و اگر هم وجود داشته باشد به کمتر از ۵ یا ۶ کلاس خالی در سطح ۲۰۰ مدرسه شهرستان خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در ادامه خطاب به شهروندان شهرستان، گفت: بار سنگین تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین، فقط بر عهده اداره آموزش و پرورش نیست بلکه تمامی والدین، مسئولین شهرستان و مخصوصاً رسانه ها به نحوی نقش شان را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا کنند و با این شرایط، اهدافی که در سند تحول بنیادین برای آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است، تا حد توان در شهرستان ما میسر شود‌.

وی همچنین در پایان تصریح کرد: از تمامی والدین دانش آموزان و مخصوصاً از مادران دعوت می شود که از ابتدای سال تحصیلی یک ارتباط صمیمی و همکاری همه جانبه با مدرسه داشته باشند تا همکاران فرهنگی بتوانند بر مشکلاتی که در فضاهای آموزشی وجود دارد غلبه کنند. بنده تضمین می کنم که فرهنگیان کاشمر جمعی هستند که با ایمان و توکل بر خدا در حوزه تعلیم و تربیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و از همه مردم و مسئولین شهر انتطار می رود که آموزش و پرورش را اولویت اصلی خودشان بدانند و در این مسیر به ما کمک کنند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار