تقدیر نوجوانان نخبه استان فارس از چند آتش نشان

شیراز (پانا) - هفتم مهر به پاس ایثار عظیم آتش‌نشانان و جانفشانی هایشان در شرایط سخت بحرانی در تقویم ملی به نام روز آتش‌نشانی و ایمنی نام‌گذاری شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر نوجوانان نخبه استان فارس از چند آتش نشان

گروهی از جوانان و نوجوانان شیرازی با حضور در ایستگاه های آتش نشانی به مناسبت این روز، از چند آتش نشان تقدیر کردند.
مؤسس و مدیر اندیشکده مطالعاتی امین در اقدامی خود جوش تصمیم گرفتند با اهدای لوح سپاس در روز آتش نشانی مراتب تقدیر را از این قشر پر زحمت به عمل آورند.
گروهی از نخبگان مجمع امین به نمایندگی از اعضای این اندیشکده با حضور در جمع آتش نشانان این روز را به آنها تبریک گفتند.
مدیریت مجمع امین در گفت و گو با آتش نشانان گفت: این مایه غرور و سربلندی هر ایرانی است که در برهه های حساس تاریخ آتش نشانانی غیور و دلیر حافظ مال و جان آنها هستند.
نرگس ترابی افزود: آتش نشانی شغلی خطیر و دلاورانه است که مردان مخلص خدا با توکل بر خدا و محور قرار دادن اصل ایثار آماده خدمت رسانی به هم میهنان خود هستند.
وی گفت: مجمع امین نخستین اندیشکده تخصصی و جوان محور در ایران است که در تیرماه کار خود را آغاز کرده است و هدف آن نخبه پروری است، از این رو که جوانان و نوجوانان با هر هنر و استعدادی با ملحق شدن به این مرکز تخصصی در راستای رشد هنر خود زمینه کار خود را نیز فراهم می‌کنند.
وی در پایان ضمن قدردانی از تحسین آتش نشانان درباره تأسیس مجمع گفت: تقدیر واژه‌ای بس حقیر است در مقابل ایثار و شهامت شما و حضور امروز ما وظیفه اجتماعی و شرعی است که امید به قبولی آن داریم.

دانش‌آموز خبرنگار:هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار