مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:

هدف اصلی در رشته آتش‌نشانی، خدمت‌گزاری و خدمات‌دهی به مردم است

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد گفت هدف اصلی در رشته آتش‌نشانی، خدمت‌گزاری و خدمات‌دهی به مردم است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی در رشته آتش‌نشانی، خدمت‌گزاری و خدمات‌دهی به مردم است

رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد ضمن یادبود شهدای آتش‌ نشان در گفت‌ و‌ گو با پانا گفت:« مراسم استانی گرامیداشت هفته ایمنی و آتش نشانی با هدف گرامیداشت روز آتش نشان و یاد شهدای آتش نشان برگزار شد. در این مراسم، می‌خواهیم به دانش آموزان یادآوری کنیم که رشته آتش نشانی یک رشته تحصیلی معمولی نیست. کسی که وارد این رشته می‌شود، در اصل برای خدمت به مردم از جان خود می‌گذرد.»

وی ادامه داد:« هدف اصلی در رشته آتش نشانی، خدمت گزاری و خدمات دهی به مردم است. این رشته یکی از رشته های خوبی است که می‌تواند در آینده برای دانش آموزان‌مان زمینه ساز اشتغال شود و موجب شریک بودن آنها در خدمات مختلفی از جمله خدمات آتش نشانی مستقر در شهرها شود.»

مسعودی نژاد بیان کرد:« دانش آموزان علاقمند در صورت داشتن معدل بالای ۱۴ می‌توانند از طریق انتخاب رشته آتش نشانی و ایمنی، این شغل را انتخاب کنند. تعداد هنرستان های مربوط به این رشته در هر ناحیه، ۱ الی ۲ هنرستان است و به دلیل کمبود ظرفیت، نیازمند دانش آموزان علاقمند و دارای نمره بالا هستیم.»

وی در پایان گفت:« امیدواریم همه دانش آموزان طوری مسائل ایمنی را رعایت کنند که در مواقعی از جمله چهارشنبه سوری نیازمند آتش نشان نباشیم.»

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار