کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت کلاس‌های آموزشی این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، سید حسن قدسی پور گفت: براساس مشورت و رایزنی با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه و درخواست خانواده ها ، تصمیم گرفته شد کلاس های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.

وی درباره مشکل اینترنت و قطع و وصل شدن آن افزود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکلات موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل و مطابق سنوات گذشته کلاس ها ضبط شده و دانشجویان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص برخی اخبار اعلام شده که داخل خوابگاه‌ها گاز اشک آور انداخته شده و افرادی غیر از دانشجویان به محیط خوابگاه وارد شده‌اند، نیز گفت: از همان لحظه اول دریافت این خبر، موضوع پیگیری شد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر صحت این موضوعات دریافت نشده است.

قدسی پور گفت: بدیهی است این گونه مسائل خلاف مقررات بوده و مدیریت دانشگاه به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد. البته انتظار است دانشجویان عزیز نیز مقررات حضور در خوابگاه‌ها و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

وی در باره وضعیت تنها دانشجویی که دچار آسیب شده بود و اقدامات دانشگاه در این زمینه، ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، اظهار داشت: از آغاز این مسئله مسئولان خوابگاه با همراهی رییس دفتر حوزه ریاست دانشگاه موضوع را پیگیری و با اجازه خانواده، تمامی مقدمات درمانی وی انجام پذیرفت.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوشبختانه وضعیت عمومی دانشجوی عزیز ما براساس گزارشات پزشکی در وضعیت مناسب قرار داشته و روند درمان در حال تکمیل است.

قدسی پور تاکید کرد: براساس کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند دانشگاه مبداء همه تحولات در کشور است، انتظار می‌رود محیط دانشگاه مناسب برای تضارب آرا و گفتگو میان سلایق و نظرات متفاوت در موضوعات مختلف باشد.

وی گفت: بدیهی است هرگونه اختلال در روند آموزشی دانشگاه برخلاف مصالح دانشجویان و دانشگاهیان بوده و همگان موظف هستیم، این محیط را از اینگونه شائبه‌ها و هیجانات کاذب به دور نگه داشته و دانشگاه را در مسیر خدمت به جامعه و مردم و کمک به بالندگی علمی خود یاری رسانیم.

همچنین براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، مراسم استقبال از ۱۵۰۰ دانشجوی نوورود این دانشگاه در روز پنجشنبه لغو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار