مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آئین بازگشایی مدارس خبر داد:

«تربیت دینی، عدالت آموزشی» شعار اصلی آموزش و پرورش اصفهان در سال تحصیلی جدید

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین بازگشایی مدارس استان اصفهان گفت شعار اصلی آموزش و پرورش استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ «تربیت دینی - عدالت آموزشی» است و تلاش ما این است، در تمامی برنامه‌های امسال به این شعار توجه شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
«تربیت دینی، عدالت آموزشی» شعار اصلی آموزش و پرورش اصفهان در سال تحصیلی جدید

صبح امروز و در دومین روز از مهرماه سال ۱۴۰۲، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع قدس و یاد و خاطره ی شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند و امنیت و اعتبار جامعه ما مدیون خون مطهر آنهاست.

وی با اشاره به ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (صلی‌الله علیه و آله) ادامه داد: او آمد تا جامعة بشریت را از ابتدای بعثت تا قیامت هدایت کند، تا ما امروز افتخار کنیم علم و علم‌آموزی را در راستای دستورات نبوی انجام می‌دهیم؛ او آمد تا با ابزار علم، که خدای متعال در قرآن کریم به آن قسم‌خورده است، علم‌آموزی کنیم.

ابراهیمی افزود: در طول تاریخ، انسان‌های بزرگی در راستای اهداف پیامبر گام برداشتند، اما در دهه ی پرافتخار شصت و دفاع مقدس برگ زرینی رقم خورد و شهیدان گران‌قدر و مردم ایثارگر ایران اسلامی از مکتب نبوی حمایت کردند و جان شیرین خود را فدا نمودند تا ما امروزه در آرامش باشیم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره 110 دانش‌آموز شهید هنرستان ابوذر، خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز آمده‌ایم پیمان ببندیم که ای شهیدان گران‌قدر راهتان ادامه دارد، به وصیت‌نامه‌هایتان عمل می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که شما سند هویت ما هستید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با اشاره به «نسیم مهر رضوی» به‌عنوان شعار سال تحصیلی جدید بیان داشت: از حضرت امام رضا (علیه‌السلام) مدد می‌گیریم تا بتوانیم به آنچه مورد رضای خدای متعال است عمل کنیم.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم امروز در آغاز سال تحصیلی یک میلیون دانش‌آموز عزیز استان اصفهان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند و تمام کلاس‌های درسی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

ابراهیمی «تربیت دینی - عدالت آموزشی» را به‌عنوان شعار اصلی آموزش و پرورش استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ معرفی کرد و گفت: تلاش ما این است در تمامی برنامه‌های امسال به این شعار توجه بشود. با شهدای گران‌قدر عهد می‌بندیم در این راستا گام برداریم.

وی افزود: این شعار در راستای تربیت دینی و تحقق آیة شریفة «... و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه ...» انتخاب شده است و امیدواریم به کمک دانش‌آموزان عزیز، معلمان گرانقدر و خانواده های محترم، سال تحصیلی پر معنویت با عدالت آموزشی را رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار