استاندار آذربایجان شرقی در آیین بازگشایی مدارس:

بالندگی دانش‌آموزان در راه رسالت شهدا میسر است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در مراسم زنگ مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ میسر شدن بالندگی دانش‌آموزان و توسعه کشور را در راه رسالت شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بالندگی دانش‌آموزان در راه رسالت شهدا میسر است

عابدین خرم در این مراسم با بیان اینکه آموزش و‌پرورش اساس و بنیان یک کشور است، گفت: برای حضور نوگلان و دانش آموزان برنامه های شبانه روزی انجام شده تا با آرامش و اطمینان خاطر در عرصه تعلیم و تربیت برای تامین سلامت و آینده جامعه حضور داشته باشید.

استاندار ادامه داد: دولت سیزدهم با همه ی توان در خدمت آموزش و پرورش است و با فراهم کردن تمام زیرساخت ها قطع به یقین پیشرفت علمی و معنوی کشور را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه علم، قدرت و توانمندی در راستای هم هستند، افزود: جامعه ما همیشه حامی دانش آموزان بوده و نسبت به نوجوانانی که معنویت و پاکیزگی دارند نیاز مند بوده است.

خرم گفت: ۴۳سال بعد از انقلاب اسلامی دشمنان همه نوع صلاح را بر سر مردم امتحان کرده ولی همین دانش آموزان امروزی هستند که تربیت شده معلم در سنگر مدرسه از میهن خویش در تمام عرصه ها دفاع کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا و جانبازان و عالمانی هستیم ک جان و مال خود را فدا کرده اند، ادامه داد: شهدای علمی کشور همچون شهید احمدی روشن و شهریاری رسالت اصلی را برای شما دانش آموزان نشان می دهند.

استاندار با بیان اینکه کشور متعلق به تمام اقشار جامعه است و چنانکه شهید سلیمانی فرموده‌اند :« ما ملت امام حسینیم» ، افزود: پیام انسانیت و معنویت و توجه به آن شما را بالنده هم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار