مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

همکاری و همدلی با قدم‌های استوار، راه تعلیم و تربیت را هموار می‌کند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بازگشایی سال تحصیلی امسال، همکاری و همدلی با قدم‌های استوار را موجب هموار شدن راه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و همدلی با قدم‌های استوار، راه تعلیم و تربیت را هموار می‌کند

علیرضا صیادی در آیین بازگشایی مدارس با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بعد از دو سال تعطیلی آموزش حضوری، گفت: این روز فرخنده شروعی برای همکاری معلمان، اولیا و دانش آموزان است تا با تعلیم و تربیت اسلامی آینده ای زیبا با آرمان های متعالی سند تحول بنیادین ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان باید دلیر، شجاع و با مهارت و معلومات کافی دوران تحصیل را سپری کنید، ادامه داد: بهترین الگو در این مسیر شهدا هستند.

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان با اشاره به حمایت های دلسوزانه مقام عالی وزارت، نماینده ولی فقیه و استاندار، افزود: در راه سختی که داریم باید سختکوشانه قدم برداریم.

صیادی اضافه کرد: راه ها و روش های غلبه بر چالش های تعلیم و تربیت باید شناسایی و بکارگیری شود و در این خصوص برنامه های متنوعی را با شورای آموزش و پرورش استان و همه شهرستان های مختلف خواهیم داشت تا آرامش و اطمینان خاطر در فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار