جشن شکوفه‌های مدارس استثنایی در آخرین پنج‌شنبه شهریور برگزار شد

تهران (پانا) - حمید طریفی حسینی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس استثنایی از روز شنبه دوم مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکوفه‌های مدارس استثنایی در آخرین پنج‌شنبه شهریور برگزار شد

جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور حمید طریفی حسینی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کل کشور، شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و سایر مسئولان آموزش وپرورش استثنایی در مجتمع آموزشی شهید اصلانی برگزار شد.

صبح امروز و در آستانه ماهِ مهر، ماهِ بازگشایی مدارس جشن شکوفه ها برگزار و شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به تشریح برنامه‌های آتی، تمهیدات و مقدمات بازگشایی مدارس پرداخت.

در ادامه طریفی حسینی درخصوص زمان آغاز سال تحصیلی و برگزاری «جشن شکوفه‌ها» گفت: جشن شکوفه‌ها با حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار منظم و زیباتر از سال های قبل برگزار‌ شد.

طریفی حسینی افزود: اول مهر جمعه است و سال تحصیلی جدید از روز شنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود. به عبارت دیگر مدارس استثنایی کشور از دوم مهر بازگشایی می‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه می‌روند.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه رسانه یکی از ارکان فرایند تربیت محسوب می‌شود، اظهار کرد: رسانه در کنار ارکانی چون خانواده، حکومت و نهادهای غیردولتی قرار می‌گیرد و به عنوان حلقه واسطی میان این ارکان نقش ایفا می‌کند. رسانه می‌تواند در راستای ماموریت‌ها و رسالت‌هایی که دارد به ما در پیشبرد اهداف آموزش‌وپرورش استثنایی کمک کند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار