رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

تحقق تمدن نوین اسلامی، آرمان بزرگ انقلاب و استواری در گام‌ها عامل موثر آن است

تهران(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به منزله نقشه راه است، یکی از عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی که آرمان بزرگ انقلاب است را استواری در گام‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق تمدن نوین اسلامی، آرمان بزرگ انقلاب  و استواری در گام‌ها عامل موثر آن است

متن پیام شهناز کریمی به شرح زیر است:


بسمه تعالی
از میان همه ملتهای زیر ستم، کمتر ملتی به انقلاب همت می گمارد و در میان ملتهایی که به پا خاسته و انقلاب کرده اند، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت برسانند و به جز تغییر حکومت ها، آرمان های انقلابی را حفظ کرده باشد. مقام معظم رهبری

دهه فجر، سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی اسلامی را در این مرز و بوم الهی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پر بار تر و تنومندتر می شود، تثبیت کند.
در آغاز دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و با تاسی به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در"بیانیه گام دوم انقلاب" که برای آحاد جامعه به منزله نقشه راه تلقی می شود ، با گام هایی استوار این انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی اروحنا است، نزدیک خواهیم کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه فرهنگیان گرانقدر و تلاشگر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، اولیاء و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند سبحان توفیق پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار