همزمان با مدارس سراسر کشور

زنگ انقلاب مدارس استثنایی در تهران نواخته شد

تهران (پانا) - شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، زنگ انقلاب اسلامی مدارس استثنایی شهر تهران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب مدارس استثنایی در تهران نواخته شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب اسلامی مدارس استثنایی کل کشور توسط شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در مجتمع آموزشی استثنایی باغچه بان 2 واقع در منطقه 7 تهران با حضور دانش آموزان مدارس مختلف استثنایی شهر تهران به صدا در آمد.

این مراسم با حضور‌ شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و سایر مسئولان آموزش وپرورش استثنایی کارشناسان، معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان در فضایی صمیمی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به گزارشی از فعالیت های مدارس در این زمینه به صورت دائمی در مدرسه اشاره داشت و گفت: دانش آموزان به خصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه با درخشش خود ثابت کردند که آینده سازان انقلاب این مرز و بوم و کشور هستند و آینده آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در نتیجه باید به دانش آموزان آموزش های لازم و حرفه ای جهت تقویت روحیه انقلابی و توسعه علم، دانش و کسب مهارت های فرهنگی تربیتی با بهره گیری از مراکز آموزشی و کانون های فرهنگی، اجتماعی و... بدهیم و هر آنچه که یک جوان در جامعه خود برای به موفقیت و کشف استعدادها به آن نیاز دارد برای او فراهم کنیم کاری که به کمک حق تعالی و خیرین میسر شده است.

شهناز کریمی اذعان کرد: سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی همکاران توانمند و پرتلاش، دانش آموزان عزیز با نیازهای ویژه و خانواده آنان تبریک عرض می‌کنم.

کریمی اظهار کرد: زنگ انقلاب هر ساله در روز دوازدهم بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر در مدارس استثنایی شهر تهران نواخته می‌شود. در این مراسم ویژه برنامه‌های ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با به زمین نشستن هواپیمای ایشان در فرودگاه مهرآباد آغاز می شود. ساعت 9 و 27دقیقه و 30 ثانیه روز 12 بهمن 1357، هواپیمای حامل امام امت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و امام پس از 15سال به میهن و مردمان خود برگشت.

وی بیان کرد:رمز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وحدت مردم بود و ما باید مراقبت کنیم که دشمن با ایجاد تفرقه به کشورمان آسیب نرساند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار