مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خبر داد:

شناسایی و بازگشت به تحصیل ۲۳ هزار دانش‌آموز در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت تراکم دانش‌آموزان در استان فارس ۲۴ است که عدد خوبی است، اما در جاهای مختلف متفاوت بوده و در شهر شیراز به عنوان یک کلانشهر که جمعیت قابل توجهی دانش‌آموز دارد، نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و بازگشت به تحصیل ۲۳ هزار دانش‌آموز در فارس

محمد خلیل عسکری، ضمن تشکر از معلمان از تلاش‌هایشان در آموزش مجازی و همچنین حضور آنان در طرح‌های تثبیت و تعمیق یادگیری گفت: از آنجایی که بستر فضای مجازی در پلتفرم شاد فراهم شده و معلمان و دانش‌آموزان از نحوه استفاده آن آگاه هستند، پیشنهاد می‌کنم در کنار آموزش حضوری که امسال به طور کامل حضوری است، از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده کنند تا خلا‌های موجود در کیفیت آموزشی را بتوانیم برطرف کنیم.

وی گفت: ما تلاش‌های بسیاری کردیم تا نیروی انسانی خود یعنی معلمان که نقطه اصلی آموزش و پرورش هستند را افزایش دهیم.

عسکری در ادامه گفت: در تمامی نقاط استان از نیروهای بازنشسته و حق التدریس استفاده کردیم و تلاش کردیم که در شروع سال تحصیلی جدید کلاس بدون معلم نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: تا به الان ۸۹۶ هزار دانش‌آموز ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا آخرین زمان ثبت‌نام، به ۹۵۰هزار نفر برسد، تعداد اتباع که در مدارس مشغول به تحصیل هستند ۴۳هزار نفر هستند.

وی بیان کرد: بخشی از بازماندگان از تحصیل مرتبط با کرونا است و ما آنها را از طریق نقطه زنی و با کدملی به صورت خانه به خانه شناسایی کردیم و مجدداً دعوت به حضور در مدرسه کردیم. جمع بازماندگان از تحصیل ۲۳هزار نفر دانش‌آموز هستند.

عسکری در آخر ضمن خوشامدگویی به دانش‌آموزان به سال تحصیلی جدید گفت: با تمام وجود آماده خدمت‌گذاری به شما هستیم، کار آموزش و تربیت با مشارکت شما انجام خواهد شد و مدارس ما با شعار دانش‌آموز کار خود را آغاز خواهند کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار