پروژه مهر؛ نماد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - ناظر ستادی طرح ملی بازگشایی مدارس گفت پروژه مهر، نشان و نماد برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری مناسب، سازماندهی و نظم در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر؛ نماد برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش

معصومه هدهدی، ناظر ستادی طرح ملی بازگشایی مدارس (‌پروژه مهر) در جمع اعضای کارگروه ارزیابی طرح ملی بازگشایی اردبیل اظهار کرد: هدف از حضور در استان اردبیل، عرض خداقوت به همه اعضای ستاد پروژه مهر استان می باشد که با وجود تمام کمبود ها در حوزه های مختلف مالی، نیروی انسانی و فضای آموزشی موفق شدند مدارس را برای مهری با نشاط آماده سازند.

وی با عنوان اینکه هیچ فعالیتی در استان ها از دید وزارت به دور نمانده است و ما قدردان همه تلاش استان ها هستیم، بیان کرد: بهبود عملکرد و شناسایی نقاظ قوت و ضعف در خصوص بازگشایی مدارس از جمله اهداف حضور ناظران ستادی در استان ها می باشد.

ناظر ستادی طرح ملی بازگشایی مدارس ( پروژه مهر) با بیان اینکه ارزیابی پروژه مهر موجب می شود تا مدیران مدارس نیز تمرکز بیشتری بر فعالیت های خود داشته باشند، خاطر نشان ساخت: بعد از 2 سال دوران کرونا و تغییر در سبک زندگی اولیا و دانش آموزان و آسیب هایی که این بیماری به آموزش دانش آموزان تحمیل کرده است، بدون شک پیوند دوباره دانش آموزان با مدارس کار بسیار سختی است که در سال تحصیلی 1402 - 1401 باید بدان توجه ویژه ای کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار