همزمان با بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 60 طرح تربیت‌بدنی در مدارس آذربایجان‌ غربی

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت مهر‌ امسال 60 طرح در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان شامل طرح‌های کلاس درس تربیت‌بدنی، مدرسه پویا و 30 واحد زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 60 طرح تربیت‌بدنی در مدارس آذربایجان‌ غربی

نادر اسدی، با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های وزارتی مرتبط با حوزه تربیت بدنی و سلامت به مدارس استان ابلاغ شده است؛ افزود: تیم‌های نظارتی و بازرسی اداره کل و مناطق بر فرآیند اجرای این دستورالعمل‌ها نظارت کامل دارند.

وی افزود: در قالب پروژه مهر امسال، کلاسهای توانمندسازی معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت اجرا شده است.

اسدی ادامه داد: نیاز سالن های ورزشی مدارس استان به تعمیر و تجهیز احصا شده و در قالب موافقت نامه بودجه ای به معاونت پژوهش و توسعه منابع ارسال شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در قالب پروژه مهر امسال، طرح مدرسه پویا برابر تفاهم‌نامه وزارتی اجرا و طرح کلاس درس تربیت بدنی تامین اعتبار و تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهرماه امسال 60 طرح در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان شامل طرح های کلاس درس تربیت بدنی، مدرسه پویا و 30 واحد زمین چمن مصنوعی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: مناطق آموزشی استان مکلف به فعالیت 602 کانون ورزشی در طول سال تحصیلی بر اساس برش مناطق شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار