توجه به تمام نیازهای دانش‌آموزان از شاخصه های مدرسه است

مشهد (پانا) - مدرسه خوب مدرسه‌ای است که از همه نظر به شرایط روحی ، علمی، دینی و فرهنگی دانش‌آموزان توجه کند و مدرسه خوب به هیچ عنوان مدرسه‌ای تک بعدی نیست. بی‌شک تکرار جمع‌های دوستانه و حضور در فضای مدرسه باعث پیشرفت و تاثیری‌گذاری در روحیه دانش‌آموزان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تمام نیازهای دانش‌آموزان از شاخصه های مدرسه است

حنانه فاطمی، یکی از دانش آموزان دبیرستان شاهد ارض اقدس عنوان کرد: شور و نشاط زیادی دارم که بعد از چند ماه تعطیلات دوستانم را میبینم و همچنین بسیار خوشحالیم که این فضا دوباره محیا شد که بتوانیم افت تحصیلی در سال های اخیر را جبران کنیم. همچنین ارتباط اجتماعی خودمون را نیز افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: از نظر من مدرسه خوب، مدرسه ای است که از لحاظ محیطی دارای محیطی آرام، پرنور و روشن است و از نظر آموزشی نیز دارای کادری باتجربه، هماهنگ و پیگیر در امر پیشرفت تحصیلی دانش آموز است و همچنین از نظر پرورشی باید محیطی باشد که دانش آموز را از نظر تربیتی و دینی به بهترین نحو آموزش دهد تا دانش آموزان در زندگی از این آموزش ها استفاده بهینه کنند.

وی ادامه داد: ما به عنوان دانش آموز باید برای ادامه راه شهیدان، زندگی نامه آنها را مطالعه کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را مثل این عزیزان سر لوحه زندگی مان قرار دهیم.

همچنین در ادامه نیز ، ساجده دشتیانی، دانش آموز دیگری افزود: مدرسه خوب مدرسه ای است که از همه نظر به شرایط روحی ، علمی، دینی و فرهنگی دانش آموزان توجه کند و مدرسه خوب به هیچ عنوان مدرسه ای تک بعدی نیست.

وی افزود: ما هرچه داریم از وجود پربرکت ولایت فقیه هست چون با قیام امام خمینی(ره) بود که ما ایرانیان از دست دیکتاتور و از دست بیگانگان نجات پیدا کردیم و برای پیشرفت های بیشتر نیز باید ذهنی فعال داشته و درگیر جنگ نرمی که اکنون بسیار بیشتر از قبل کشورمان درگیر آن هست نشویم.

وی ادامه داد: ما باید برای ادامه راه شهدا ، انگیزه و هدف شهدا را از شهید شدنشان تشخیص بدهیم و آن زمان می توانیم از خون آنها دفاع کنیم و راهشان را ادامه دهیم تا تاثیری مفید بر جامعه داشته باشیم.

وی همچنین در ارتباط با حضوری شدن مدارس گفت: حضوری شدن مدارس قطعا تاثیر شگفت انگیزی در رویه تحصیل ما دانش آموزان خواهد داشت. بعد از دو سال بی خبری و نبودن داخل جمع دوستانه ، بی شک تکرار جمع های دوستانه و حضور در فضای مدرسه باعث پیشرفت و تاثیری گذاری در روحیه دانش آموزان خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: ستایش امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار