خرید ۲۳۳ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی اردبیل اعلام کرد از ۱۷ خردادماه امسال تاکنون ۲۳۳هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان این استان خریداری شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خرید ۲۳۳ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان اردبیل

علی نوبخت، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی اردبیل اظهار کرد: از ۱۷ خردادماه خرید گندم از کشاورزان در مراکز خرید استان شروع شده و تاکنون ۲۳۳ هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت مطالبات گندمکاران استان گفت: از ۲۶هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خرید تضمینی گندم تاکنون ۱۷هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به گندمکاران استان اردبیل پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان گندمکار استان اردبیل پرداخت نشده است، افزود: پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شده است و کشاورزان استان اردبیل هیچ نگرانی درباره به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

نوبخت ادامه داد: بهای گندم خریداری شده کشاورزان از سه محل هدفمندی یارانه، بودجه و شرکت خدمات بازرگانی قابل پرداخت است که در استان اردبیل از این سه محل در مجموع ۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان اردبیل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۴۴ مرکز خرید گندم در استان گفت: این مراکز شامل مراکز خرید ملکی، سیلو‌های بخش خصوصی و مباشر جهت خرید محصول گندم در استان اردبیل است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و آماده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار