خریداری ۲۲۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی اردبیل گفت تا ۷ شهریور حدود ۲۲۷ هزارتن گندم به صورت تضمینی در سطح این استان خریداری شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خریداری ۲۲۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی در اردبیل

علی نوبخت، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی اردبیل اظهار کرد: تا 7 شهریوردرسطح استان اردبیل در حدود 227هزارتن گندم بصورت تضمینی خریداری شده که ارزش تقریبی این مقدار گندم 2618میلیارد تومان است که تا 4 مردادماه حدود یک هزار و 723 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

وی در خصوص واریز الباقی مطالبات گندم‌کاران گفت: با پیگیری‌های وزیر جهادکشاورزی، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران،استاندار ومجمع نمایندگان استان اردبیل واعلام معاون رئیس جمهور طی روزهای آینده 12 هزارمیلیارد تومان از مطالبات گندمکاران سراسر کشور واریز خواهد شد.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان، از ابتدای برداشت گندم تاکنون حدود 220 هزار تن گندم و 4 هزار و 400 تن کلزا از کشاورزان استان اردبیل به صورت تضمینی خریداری شده است.

نوبخت ادامه داد: امسال همزمان با خرید تضمینی گندم 4 هزار و 410 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان به ارزش 103 میلیارد تومان خریداری شده که کل مطالبات به حساب کلزاکاران پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم پرداخت مطالبات گندمکاران در اسرع وقت است که در این زمینه تمام تلاش و جدیت را به کار گرفته‌ایم تا ارائه خدمات به گندمکاران در کم‌ترین زمان ممکن انجام یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان گفت: خرید تضمینی گندم در استان اردبیل همچنان ادامه دارد و جدیت بر این است تا بتوانیم با رفع موانع و مشکلات خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار