سردار حسین معروفی در نشست تجلیل از تیم‌های پیشرفت مدرسه:

بسیج یک ایده، فرهنگ و آرمان است

تهران (پانا) - نشست تجلیل از تیم‌های پیشرفت مدرسه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج یک ایده، فرهنگ و آرمان است

نشست تجلیل از تیم‌های پیشرفت مدرسه به همت مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش و در راستای تکریم و تجلیل از مقام معلم و ایثار معلمانی که به صورت جهادی و منش بسیجی در صحنه‌های مختلف حاضر بوده‌اند، امروز سوم آذر ۱۴۰۱ در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این نشست اظهار کرد: بسیج آن چیزی که امروز از سوی دشمنان و از سوی یک عده در داخل کشور به عنوان یک نیروی صرفا نظامی القا می‌شود، نیست. بسیج یک ایده، یک فرهنگ و یک آرمان است. بسیج فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورا است.

وی ادامه داد: هرکسی که اندیشه زیبای بسیج در وجودش نهادینه شده باشد و دل در گرو ایران، اسلام و ناموس داشته باشد، بسیجی است و صرفا با یک پرونده تشکیلاتی نمی‌توان افراد را بسیجی خواند. الحمدلله که تفکر بسیج امروز در جامعه ما و در بین توده‌ها، دل سوختگان و دلسوزان جامعه نهادینه شده است. افتخار می‌کنیم که ما پرورش یافته عاشورای حسینی هستیم و در مکتب سیدالشهدا(ع) بزرگ شده‌ایم و با همه مشکلات پای حقیقت دین، انقلاب، ملتمان و ناموسمان و ایران عزیزمان محکم ایستادیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نگاه اعتقادی و ملی مقدس است، عنوان کرد: ملت ایران افتخار می‌کند که قبل از اسلام هم مشرک نبوده و با این تاریخ است که تاریخ‌ساز شده‌ایم. حاج قاسم سلیمانی یک بسیجی به تمام معنا بود، چون اندیشه‌ای زیبا داشت و تمامی کارهایش بسیجی‌وار بود؛ یک بسیجی انقلابی که اعتقادات نابی داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در معرکه امتحان هستیم و توسل واقعی، در زمین خدا بودن و در زمین اهل بیت(ع) بودن است که مارا از این معرکه به سلامت عبور خواهد داد؛ این خصیصه شهید سلیمانی بود که همواره توسل داشت و برای خدا و اهل بیت فعالیت می‌کرد و همین موضوع باعث شد که خداوند متعال او را عزیز دلها کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار