اجلاس مدیران مقاطع تحصیلی شهرستان تربت جام

تربت جام (پانا) - در راستای اجرای پروژه مهر ۱۴۰۱ جلسه اجماع مدیران تمام‌مقاطع تحصیلی شهرستان تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

جلسه اجماع مدیران تمام مقاطع تحصیلی شهرستان تربت جام با محوریت پروژه مهر 1401و با حضور رئیس آموزش وپرورش این شهرستان، فرماندار شهرستان تربت جام و مجتبی موهبتی فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

یدالله دامن پاک جامی، رئیس آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم در این مراسم گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران، نماد اقتدار کشور و در توجه به آن در مدارس نباید کوتاهی شود.

وی افزود: با توجه به همزمان شدن هفته اول مهر با رحلت پیامبر اعظم و هفته دفاع مقدس از لحاظ فرهنگی در مدارس روی این موضوع کار شود.

وی در پایان تاکید کرد: شأن معلمان در حوزه عفاف و حجاب چه در مدرسه و چه در محیط بیرون مدرسه باید حفظ شود و به برگزاری نماز جماعت در مدارس نیز باید توجه ویژه شود و در هنگام اذان برای اقامه نماز نباید مشکلی برای دانش آموزان به وجود بیاید.

مهدی حسن خوانی، دبیر اجرای پروژه مهر 1401ضمن عرض خیر مقدم در این مراسم گفت: همانطور که اداره آموزش و پرورش در تلاش برای اجرای عناوین مختلف پروژه مهر است، مدارس نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند و برای اجرای هرچه بهتر این پروژه تلاش کنند؛ همکاری کردن مدیران مدارس با بازرسان اجرای طرح نیز مسئله مهمی است، گاهی ما می‌بینیم که مدیران هیچ اهمیتی به کارشناسان نمی دهند و این مسئله بحرانی است که باید پیگیری شود.

وی در پایان افزود: نظرات و انتقادات صحیح دانش آموزان باید به ما برسد و پل ارتباطی میان دانش آموزان با مدرسه و حتی با اداره باید برقرار باشد و دانش آموزان نباید فکر کنند نظرات و انتقادات آنها اهمیتی ندارد.

حسین جمشیدی، فرماندار شهرستان تربت جام ضمن عرض خیر مقدم و تشکر ویژه از کارکنان پروژه مهر در این مراسم گفت: دو سال شرایط سخت کرونایی ضربه سختی به آموزش دانش آموزان زد و مدیران با تلاش مضاعف باید سعی کنند این عقب ماندگی تحصیلی را جبران کنند و راه حل آن اجرای همکاری لازم با طرح های آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانش آموزان ترک تحصیل کرده به سخنانش پایان داد.

در پایان جناب سرهنگ مجتبی موهبتی، فرمانده کل نیروی انتظامی شهرستان تربت جام در این مراسم اعلام کرد: جرائم و آسیب ها به سمت فضای مجازی رفته و دانش آموزان شدیدا در معرض این آسیب ها قرار دارند و راه حل آن استفاده از مشاورین و کارشناسان پلیس فتا در مدارس است.
خبرنگار:محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار