رونمایی از آرم سرویس حمل ونقل دانش‌آموزان استان اردبیل

اردبیل (پانا) - در آیینی از آرم جدید سرویس حمل ونقل دانش‌آموزان در اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از آرم سرویس حمل ونقل دانش‌آموزان استان اردبیل

در این آیین که با حضور اعضای کارگروه سرویس مدارس استان، مدیران واحدهای آموزشی و اعضای سازمان دانش آموزی در محل خانه معلم اردبیل برگزار شد.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل طی سخنانی اظهار کرد‌: سلامتی دانش‌آموزان در محیط رفت و آمد به مدرسه برای آموزش و پرورش بسیار مهم بوده و از این لحاظ حساسیت ویژه‌ای به سرویس سرویس حمل ونقل دانش آموزان داریم که اولیا باید توجه کنند از سرویس‌های مدارس که تحت نظارت مدیران مدارس فعالیت می‌کنند، استفاده کنند.

وی افزود: آرم سرویس حمل ونقل دانش آموزان به عنوان شناسایی سرویس‌های مجاز و تحت پوشش مدارس استان اردبیل رونمایی شد که با همکاری پلیس راهور استان از این پس سرویس مدارس دارای آرم بوده و قابل شناسایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد:‌ از رانندگان و عوامل دخیل در بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز تقاضا داریم که نهایت دقت و امنیت را در کار خود که حساسیت ویژه‌ای دارد، مد نظر قرار دهند.

سید حجت فتاحی، پلیس راهور استان هم از برنامه ریزی برای ساماندهی سرویس حمل ونقل دانش آموزان در سطح شهرستان خبرداد و افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس، پلیس راهور استان نیز تدارکات لازم را دیده تا شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر باشیم.

وی همچنین از آمادگی پلیس راهور استان جهت برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی و... به رانندگان سرویس حمل ونقل دانش آموزان با مشارکت آموزش وپرورش استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار