ابوالقاسم موسوی:

طرح محیط یار با مشارکت دانش‌آموزان برای حفظ محیط زیست اجرایی می‌شود

مشهد (پانا) - مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان محیط زیست کشور گفت طرح محیط یار در سال تحصیلی جدید با مشارکت دانش‌آموزان برای حفظ محیط زیست اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح محیط یار با مشارکت دانش‌آموزان برای حفظ محیط زیست اجرایی می‌شود

نشست مدیران کل، مشاورین و کارشناسان حوزه محیط زیست کشور و روسای محترم ادارات و کارشناسان آموزشی و مشارکت های مردمی ادارات کل استان های کشور در همایش سه روزه در هتل ثامن مشهد برگزار شد.

ابوالقاسم موسوی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: آموزش فرهنگ حفظ محیط زیست از مدارس، قطعا نتیجه بسیار خوبی در بر خواهد داشت. ما در سال تحصیلی جدید طرح (محیط یار) یعنی یاری رسانی دانش آموزان و کمک رسانی آنها به حفاظت از محیط زیست خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امسال ما کتاب هایی را که جزو درس های دانش آموزان باشد به مدارس خواهیم داد به طوری که در طرح محیط یار، آموزش به صورت مفهمومی انجام می شود. در این طرح مربی یا معلم مربوطه در یادگیری درس ها از مثال های محیط زیستی استفاده خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برای علاقه مندی بیشتر دانش آموزان، برنامه های اردویی در مناطق تحت مدیریت سازمان فراهم خواهیم کرد که از نزدیک مناظر، زیستگاه‌ ها و حیاط وحش را ببینند و همچنین در مناطق مدیریتی آموزش های مخصوصی خواهیم داشت.

وی در پایان از سازمان محیط زیست خراسان رضوی نسبت به اتفاق های مهمی که برای شناخت دانش آموزان عزیزمان در زمینه‌ محیط زیست تاکنون افتاده است، تشکر کرد و آرزو کرد که در آینده فرزندانمان با کمک و همکاری خانواده ها ‌محیط زیست سالمی به دور از آلودگی داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار