مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:   

فعالیت‌های شروع مهر مدارس متفاوت است

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد گفت امسال محور تمامی فعالیت‌های شروع مهر مدارس خلیل آباد، متفاوت است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های شروع مهر مدارس متفاوت است

علیرضا برمکی در نشست مدیران مدارس کلیه مقاطع تحصیلی، طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور به موقع مدیران مدارس، به تشریح برنامه‌های بازگشایی مدارس بعد از ۲۸ ماه تعطیلی ناخواسته سیستم آموزشی کشور پرداخت و اظهار کرد: محور تمامی فعالیت‌های شروع مهر مدارس متفاوت است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت خلیل آباد همچنین خطاب به مدیران مدارس گفت: سال تحصیلی جدید در دوران پساکرونا برای ما و مجموعه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است. کار همکاران در اداره، مدیران و معلمان مدارس دوچندان شده است. به دلیل نخستین سال خروج از آموزش مجازی و آسیب‌های آن در عملکرد (تربیتی و آموزشی) و همچنین تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین، تشکیل کارگروه جهاد تبیین، رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب، به یک عزم جدی‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، تعلیم و تربیت تمام ساحتی با تأکید بر ساحت‌های شش‌گانه و همچنین پیگیری بیشتر نیاز دارد.

نواخته شدن زنگ نماز در مدارس خلیل آباد

در ادامه، جواد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد هم به ارائه گزارشی از اجرای طرح هجرت در مدارس پرداخت و بیان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، حتماً برای آماده‌سازی نمازخانه‌های مدارس جدیت داشته باشند. ضمن اینکه در اول مهر و همزمان با زنگ شروع سال تحصیلی جدید، زنگ نماز هم در تمامی مدارس نواخته خواهد شد.

این نشست با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد، معاونین پشتیبانی، آموزشی و پرورشی و کارشناسان اداره و مدیران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در محل سالن همایش های آموزش وپرورش برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار