جلسه هم‌اندیشی طرح شهید خرازی برگزار شد

کلات (پانا) - با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات جلسه هم‌اندیشی طرح شهید خرازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی طرح شهید خرازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، با حضور مرتضی جباریان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت، جلسه هم اندیشی طرح شهید خرازی برگزار شد.

جباریان ‌در این خصوص بیان کرد: برنامه آزادسازی مجموعه های آموزشی ورزشی با رویکرد تربیتی و خانواده محوری با عنوان طرح شهید خرازی در دستور کار قرار گرفته و به زودی در شهرستان کلات به مرحله اجرا در می آید.

وی افزایش مشارکت دانش آموزان و والدین در فعالیت های ورزشی و تربیتی، ترویج سبک زندگی فعال و سالم، تامین سلامت عمومی و نشاط اجتماعی را از اهداف اجرای این طرح دانست و عنوان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این طرح تعامل خانواده با مدرسه در حوزه تربیت بدنی و سلامت بیشتر شود و جایگاه ورزش تربیتی ارتقا و ورزش همگانی گسترش یابد.

مرتضی جباریان در پایان گفت: همکاران ما در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تمام‌ تلاش خود را در راستای غنی سازی اوقات فراغت خانواده و دانش آموزان به کار خواهند گرفت تا ضمن جلب و جذب حداکثری مخاطبان در این طرح، فعالیت های مذکور مورد رضای خداوند متعال قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار