الهام یاوری در جریان دیدار یوسف نوری با وزیر فرهنگ سوریه:

آماده انتقال تجربیات 45 ساله ایران به سوریه در زمینه پرورش استعدادهای درخشان هستیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آمادگی برای انتقال تجربیات ۴۵ساله جمهوری اسلامی ایران به جمهوری عربی سوریه در زمینه پرورش استعدادهای درخشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده انتقال تجربیات 45 ساله ایران به سوریه در زمینه پرورش استعدادهای درخشان هستیم

الهام یاوری در جریان دیدار یوسف نوری با وزیر فرهنگ سوریه با موضوع همکاری‌های مشترک آموزشی و فرهنگی دو کشور، اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی برای شناسایی و پرورش استعداد‌های درخشان در جهت خدمت به آرمان‌ها و پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی قائل است.

وی افزود: برای این کار در سطوح مختلف دانش‌آموزی اقدام به شناسایی استعدادها می‌شود و با دقت و اهتمام، فضای مناسبی را در جهت تربیت و پرورش این استعدادها ایجاد می‌کنیم.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: ما برای تعامل و انتقال تجربیات ۴۵ ساله جمهوری اسلامی ایران در زمینه پرورش استعدادهای درخشان به کشور سوریه آمادگی کامل داریم.

یاوری گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله المپیادها که دانش‌آموزان ایرانی رتبه‌ها و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌اند و همچنین در زمینه فعالیت‌های فرهنگی‌ می‌توانیم تبادل اطلاعات بسیار خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این همکاری‌ها در حوزه تولید محتوا، اجرا و تربیت مربی نیز امکان‌پذیر است و امیدوارم دانش‌آموزان ما با فرهنگ جمهوری عربی سوریه آشنا شوند و ذخیره فرهنگی خود را بیشتر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار