افتتاح نمایشگاه «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» در اردبیل

اردبیل (پانا) - به‌مناسبت روز سوادآموزی و گرامیداشت مدیرکل فقید و چهره خدوم نهضت سوادآموزی استان، نمایشگاه «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» در اردبیل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» در اردبیل

با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی، «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» به‌مناسبت روز سوادآموزی و گرامی‌داشت یاد وخاطره مرحوم حجت‌الاسلام حسین پناهی، مدیرکل فقید و چهره خدوم نهضت سوادآموزی استان، در نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی حوزه هنری استان اردبیل افتتاح شد.

مرحوم پناهی چهره‌ای مردمی است که از اول انقلاب در توسعه و تعالی استان اردبیل همواره تلاش کرده و این نمایشگاه با تصمیم و مشارکت خانواده آن مرحوم و با حضور هنرمندان برگزار شده است.

گفتنی است ۳۱ اثر نفیس این نمایشگاه در خرداد سال جاری با حضور و مشارکت ۲۸ هنرمند اردبیلی در رشته‌های خوش‌نویسی، تذهیب، تصویرسازی، کاریکاتور و طراحی گرافیک، تولید شده است.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان اردبیلی از جمله نوید اچکان، زهرا اصلانی، بهرام اظهرنیا، فریبرز اسماعیلی، سعید بنازاده، سمیرا بهشتی، بهنام پورمهدی، مصطفی تقی‌زاده، احمد حاجی‌بابایی، رسول حاجی‌زاده، نادر حیدری، سهراب خیری، مهران رجبعلی‌زاده، نرگس سلطان‌زاده، ناصر صادقی، محمدرضا صدیق، صابر صفـایی، نوید طالبی، آرام علایی، سجاد علیزاده، فاطمه قربانی، صفر گالشـی، سعیـد مجنـون، فاطمـه مرادیان، شیرین مرزبان، بهروز نخستین‌شاکر، لیلی نظمی و مرجان همدمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار