سازمان انتقال خون استان اردبیل ارتقا می‌یابد

اردبیل (پانا) - مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت هم‌اکنون بهترین شرایط ذخایر خون در تاریخ انتقال خون کشور برقرار است و پاسخگوی صد درصد نیاز بیمارستان‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان انتقال خون استان اردبیل ارتقا می‌یابد

مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در حاشیه بازدید از پایگاه انتقال خون شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر بهترین شرایط ذخایر خون در تاریخ انتقال خون کشور برقرار است و پاسخگوی صد درصد نیاز بیمارستان‌ها هستیم.

وی از ارتقای سیستم‌ها و اتوماسیون در استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر استان اردبیل وابسته به تبریز است و نمونه‌های آزمایشگاهی از نظر آلودگی در این مرکز بررسی شده و در بیمارستان‌های استان اردبیل مصرف می شود. طی یکی دو هفته آینده و با راه‌اندازی دستگاه‌های مربوطه، استان اردبیل از این بابت هم مستقل می شود.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران اضافه کرد: تا آخر سال ارتقای گسترده ای در سطح خدمات در کشور از جمله در استان اردبیل خواهیم داشت.

جمالی در خصوص مشکل پزشکان سازمان انتقال خون گفت: با توجه به اینکه دریافتی پزشکان طرحی در سازمان انتقال خون پایین تر از دانشگاه است، پزشکان جذب مراکز بهداشتی می شوند که طبیعی هست.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم مکانیسمی برقرار کنیم که خدمات پزشکان به شکل بهتر در سازمان انتقال خون جبران شود که اگر این برنامه به نتیجه برسد که بسیار امیدوار هستیم، این مشکل هم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار