مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

معلمان، طلایه‌داران فرهنگ‌سازی درجامعه هستند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادهای فرهنگ‌ساز در کشور است و معلمان، طلایه‌داران فرهنگ‌سازی درجامعه هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، طلایه‌داران فرهنگ‌سازی درجامعه هستند

کلام الله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در جریان بازدید از اکیپ سیار انتقال خون استان که به منظور اهدای خون همکاران فرهنگی در اداره کل آموزش وپرورش استان مستقر شده بود، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خون ماده حیاتی و بدون جایگزین است که تنها با اهدای بدون چشمداشت آن توسط شهروندان تامین می شود و بسیار مهم است که همه مردم در این زمینه خود را مسئول بدانند.

وی با اشاره به اینکه معلمان، طلایه‌داران فرهنگ‌سازی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای فرهنگ‌ساز در کشور است و معلمان الگوهای دانش آموزان به شمار می‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: لازم است اهدای خون را به عنوان یک ارزش اجتماعی در بین دانش آموزان و اولیا ترویج کنیم تا شاهد تامین هرچه بیشتر خون برای نیازمندان شویم.

صفری تصریح کرد: امروز با استقرار تیم سیار خونگیری انتقال خون استان در آموزش و پرورش استان، طرح اهدای خون در حال انجام است تا در این حرکت خداپسندانه و انسان‌دوستانه همراهی کنیم.

وی افزود: از فرهنگیان استان انتظار داریم در ترویج فرهنگ اهدای آگاهانه خون و فرآوردهای نوین خونی در بین دانش آموزان و خانواده‌ها گام‌های آموزشی و فرهنگی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار