آموزش مجازی مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای برپایی ۱۱۰ موکب اربعین

تهران (پانا) - جلسه توجیهی آموزشی مجازی مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور پیرامون برپایی موکب اربعین حسینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای برپایی ۱۱۰ موکب اربعین

حجت‌الاسلام محمد خانی معاون برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی در این جلسه با اشاره به رویکرد تحولی کانون‌‌های فرهنگی تربیتی اظهار کرد: کانون‌ها نیاز به نیروهای تحولی دارند لذا نگاه ما باید به فعالیت‌ها تحولی باشد.

وی خطاب به مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور توضیحاتی درباره اعتبار تخصیص داده شده به کانون‌های استان‌ها برای برپایی موکب‌های اربعین ارائه کرد.

خانی افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی ظرفیت‌های خوبی هستند تا گروه‌های مختلف مردمی را در برپایی موکب‌ها سهیم کنند.

وی ادامه داد: ۱۱۰ کانون فرهنگی تربیتی ۱۱۰ موکب را برای اربعین برپا می‌کنند. باید زمینه‌ای فراهم شود تا بسیاری از گروه‌های مردمی برای شرکت در این امر دعوت شوند.

علی سیدی رئیس اداره کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز در این جلسه گفت: برای ایجاد موکب‌های اربعین حسینی در ۱۱۰ کانون لازم است با ارائه خدمات مناسب فرهنگسازی خوبی شکل بگیرد لذا در این راستا تلاش خواهد شد.

گفتنی است این جلسه پیرامون برپایی موکب اربعین حسینی با حضور محمد خانی معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی و سیدعلی سیدی رئیس اداره کانون‌های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش به صورت مجازی با مدیران کانون‌های استان‌های سراسر کشور برگزار و درباره جزئیات و چگونگی برگزاری موکب‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار