مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی:

۱۱۰ کانون فرهنگی و تربیتی موکب‌های اربعین برپا می‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، سیاست این اداره کل و یکی از مسائل محوری در بحث تشکل‌های دانش‌آموزی این است که از موازی کاری پرهیز و هم افزایی بین تشکل‌ها ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۰ کانون فرهنگی و تربیتی موکب‌های اربعین برپا می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عباس مهاجر در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: جلسات مرتبط با بحث تشکل‌های دانش‌آموزی باید منظم پیگیری شوند؛ با هماهنگی همکارانم، تلاش داریم برای برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی تقویم اجرایی داشته باشیم.

وی افزود: شوراهای دانش‌آموزی، بحث ایثار و شهادت و موضوع عفاف و حجاب از جمله مواردی است که باید برای اجرای برنامه‌های آنان، تقویم اجرایی منظمی داشته باشیم.

مهاجر بیان کرد: تعیین یک تقویم اجرایی برای فعالیت‌ها و موکب‌های اربعین در کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز جزو دستورکار جلسه امروز ما است.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: سیاست ما در اداره کل و یکی از مسائل محوری در بحث تشکل‌های دانش‌آموزی این است که از موازی کاری پرهیز شود و هم افزایی بین تشکل‌ها صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: ضروری است اشتراکات اداره‌کل فرهنگی هنری با تشکل‌های دانش‌آموزی شناسایی و باهم پیوند زده شوند تا شاهد همپوشانی بین برنامه‌ها باشیم.

مهاجر افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی از حالت مدرسه‌ای و کلاس درس خارج می‌شوند و به عنوان تریبون‌های مسائل آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد. در این راستا ۱۱۰ کانون انتخاب شدند تا امسال ظرفیت‌های خود را برای برگزاری چند رویداد به کار گیرند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: این تعداد کانون، موکب‌های اربعین با نگاه دانش‌آموزی خواهند داشت تا جریان‌سازی تربیتی شکل بگیرد. تشکل‌های دانش‌آموزی نیز می‌توانند در این راستا فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار