مهم‌ترین اولویت بازگشایی مدارس، سلامت دانش‌آموزان است

ملارد(پانا)- در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش ملارد بر سلامت دانش‌آموزان به عنوان مهم‌ترین اولویت بازگشایی مدارس و همکاری با شبکه بهداشت و درمان تأکید شد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اولویت بازگشایی مدارس، سلامت دانش‌آموزان است

پنجمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد به ریاست جابر کریمی، فرماندار و با حضور حجت الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه و سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بر همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های شهرستان به منظور آماده‌سازی و بازگشایی مدارس تأکید کرد و گفت: پروژه مهر یک مدیریت ارزشمند برای آغاز سال تحصیلی محسوب می‌شود و اجرای مطلوب بازگشایی مدارس نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های شهرستان است.

کریمی، سلامت دانش‌آموزان را مهم‌ترین اولویت در بازگشایی مدارس بیان کرد و اذعان داشت: بهداشت و سلامت دانش‌آموزان در مدارس بصورت هوشمندانه و پیوسته و با همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان رصد شود.

شاداب‌سازی مدارس توسط شهرداری‌ها، گشت‌زنی نیروی انتظامی زمان ورود و خروج دانش‌آموزان به ویژه دبیرستان‌های دخترانه، همکاری شهرداری‌ها بابت ۳۰ دستگاه تاکسی در روز بازگشایی، جمع‌آوری معتادین از اطراف مدارس و خط‌کشی و نصب اعلام هشدار در اطراف آنها از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار