مدیر آموزش و پرورش کلات:

در هیچ دستگاهی اقدام و توفیقی بدون نیروی انسانی محقق نخواهد شد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت در هیچ دستگاهی اقدام و توفیقی بدون مولفه اصلی که همان نیروی انسانی است محقق نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در هیچ دستگاهی اقدام و توفیقی بدون نیروی انسانی محقق نخواهد شد

رمضان پروانه در جمع آموزگاران پایه و درس تربیت بدنی عنوان کرد: در هر دستگاهی، هیچ اقدام و توفیقی بدون مولفه اصلی که همان نیروی انسانی است محقق نخواهد شد.

وی افزود: با این امکاناتی که در اختیار داریم باید تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیریم که به توفیقات دست یابیم، اگر به این نتیجه برسیم،کاری را که قرار است انجام دهیم بهره وری ندارد. نیروی انسانی باید به منبع انسانی تبدیل شود تا بتوانیم به آنچه‌ که می خواهیم، با موفقیت دست یابیم. منبع انسانی یعنی افرادی که تربیت شده اند، پرورش داده شده اند و توانمند و به روز هستند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در ادامه عنوان کرد: این دوره هایی که برگزار می شود نیز در راستای توانمندسازی نیروی انسانی است تا با حضور شما عزیزان اتفاقات خوبی در سال تحصیلی رقم بخورد. ما مجریان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم، خاستگاه سند در درون مدرسه است، به تعبیر بزرگان اگر‌ نتوانیم آب را از سرچشمه وارد مزرعه کنیم، محصول خوبی نخواهیم داشت.

رمضان پروانه اظهار کرد: یکی از ساحت های ششگانه این سند، ساحت تربیت بدنی و زیستی است، ما در ساعت ورزش توپی را که به دست دانش آموز می دهیم صرفا نباید برای بازی کردن باشد، بلکه آموختن مهارت هایی همچون(مهارت زندگی، همدلی، تعاون، تعامل با دیگران و ...) به همراه آموختن اخلاق مداری و نظم نیز باید مد نظر باشد.

این مقام مسئول گفت: دانش آموز در جمع دوستانه و ساعاتی همچون ورزش بیشتر و بهتر مسائل را می آموزد و مسئولیت‌پذیرتر می شود. به قول معروف باید از تک روی خودداری کنیم، با پاس دادن مسائل و موضوعات به هم تیمی ها بردمان را قطعی کنیم و نتیجه کار تیمی را ببینیم. در ساحت زیستی و تربیت بدنی نیز بر کار تیمی و جمعی تاکید ویژه شده است و امیدواریم خروجی برگزاری این کارگاه ها به رشد فکری و شخصیت دانش آموزان، بهره وری و ...کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار