مدیر آموزش و پرورش کلات:

اهدای کفش به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

کلات (پانا) - در آستانه سال تحصیلی جدید؛ همه دانش‌آموزان تحت پوشش دو نهاد کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی کلات از آموزش و پرورش شهرستان کفش هدیه می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کفش به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در جلسه کمیته توسعه این مدیریت از اهدای کفش به همه دانش آموزان تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان کلات در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

این مقام مسئول بیان کرد: این‌گونه خدمات برای فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان عزیز تحت پوشش نهادهای حمایتی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی آنها ارائه می‌شود. چرا که اگر فردی به خاطر نداشتن امکانات اولیه تحصیل، از آموزش باز بماند، در آینده آسیب های اجتماعی نیز گسترش می یابد.

وی افزود: ما در‌مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، خدمت به مردم شریف بویژه نیازمندان محترم به عنوان ولی نعمتانمان را وظیفه خود می دانیم و این هدایا تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید در اختیار مدیران مدارس قرار می گیرد تا قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان عزیز توزیع شود.

رمضان پروانه، همچنین ضمن قدردانی از مساعدت و زحمات خیرین معزز افزود: هزینه تهیه بیش از هزار جفت کفش توسط خیرین بزرگوار تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار