اختصاص ۵۰۰  میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اهر

اهر(پانا) - نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت ۵۰۰  میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان و  مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تخصیص خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص  ۵۰۰  میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اهر

احمد محرم زاده در مراسم گرامیداشت روز بهورز در اهر گفت: بهورزان در سخت ترین زمان ها در کنار مردم و اهالی روستاها هستند و در ایام کرونا نیز به عینه این را اثبات کردند.

وی، با قدردانی از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مبارزه و مهار ویروس منحوس کرونا گفت: تک تک شما عزیزان و کادر درمان در خط مقدم این نبرد بودید و سربلند این پیکار شماها هستید.

نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بهورزان هیچ بهانه ای در خصوص کمی حقوق و مزایا نیاورند و مجاهدانه در راه خدمت به مردم تلاش می کنند و بنده نیز به عنوان نماینده مردم در تذکر کتبی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار احقاق حقوق بهورزان شده ام.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: برای تجهیز بخش های بیمارستان و مراکز بهداشتی شهرستان اهر نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بود که طی هماهنگی صورت گرفته دستور اختصاص این مبلغ را از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ کرده ایم که انشالله با واریز این اعتبار کمبودهای موجود در حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تامین خواهد شد.

خبرنگار : یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار