نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

هریس برای توسعه همه‌جانبه نیازمند اعتبارات ویژه است

اهر (پانا) - نماینده مردم اهر و هریس‌ در مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد تخصیص اعتبارات ویژه برای توسعه همه‌جانبه شهرستان هریس به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هریس برای توسعه همه‌جانبه نیازمند اعتبارات ویژه است

احمد محرم‌ زاده در آئین تجلیل از بهورزان شهرستان هریس با تأکید بر لزوم توجه ویژه دولتمردان بر رفع نیازهای اساسی حوزه انتخابیه گفت: برای توسعه همه جانبه شهرستان، بخصوص در حوزه بهداشت و درمان نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه هستیم.

وی از تأمین اعتبار ۲۰ درصدی سهم شهرستانی هزینه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هریس که بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود خبر داد و گفت: به زودی شاهد نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین(ع) جهت ارائه خدمات به مردم شریف منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نیاز ۱۰۰ میلیارد ریالی بیمارستان هریس برای تجهیز گفت: در این راستا مکاتباتی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده و دستورات لازم جهت تهیه دستگاه امحاء زباله های بیمارستانی، دیگ بخار، بازسازی تصفیه خانه بیمارستان، بهسازی و زیباسازی محوطه بیمارستان هریس، تجهیز لوازم آزمایشگاهی و رادیولوژی، فیبر نوری و دستگاه تصفیه آب بخش دیالیز اخذ شده است.

محرم زاده، بهسازی محوطه مرکز جامع سلامت کلوانق، زرنق و خواجه و همچنین حصارکشی مرکز جامع سلامت روستاهای بیلوردی، خرمالو، گیلدیر، اندیس، تازه کند و افشرد را از دیگر اقدامات مهم و در دست اقدام در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان هریس عنوان کرد.

وی از اخذ مجوز لازم برای ایجاد پایگاه اورژانس در شهر زرنق، تخصیص آمبولانس درمانگاه شبانه روزی بخشایش و شبانه روزی شدن درمانگاه کلوانق خبر داد و گفت: امیدوارم این طرح ها در اسرع وقت اجرایی شود.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار