نبود مهارت کافی؛حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است

اهر(پانا)_ نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛ عدم آموزش مهارت لازم به جوانان راحلقه گم شده  اشتغال جوانان تحصیل کرده دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۴۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نبود مهارت کافی؛حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده  است

احمد محرم زاده در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه فرهنگیان اهر که با حضور رئیس دانشگاه علامه امینی تبریز و مسیولین اهر برگزار شد ، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان نقشی محوری در تعلیم و تربیت و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و باید در تربیت معلمانی متدین، متخصص، کارآمد و پژوهش محور، در راستای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد.
️محرم زاده افزود: امروز تربیت معلم متخصص و کارآمد یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و بی‌توجهی به این امر مهم، لطمات جبران‌ناپذیری به بار دارد.
️نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، توسعه و تقویت این دانشگاه را نیازمند حمایت و توجه بیش‌از پیش مسئولان دانست و تصریح کرد: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد چرا که یکی از مؤلفه‌های اصلی تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش، دانشگاه فرهنگیان است.
️وی با تأکید بر مهارت آموزی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: امروز دانشجویانی که از مراکز دانشگاهی فارغ‌التحصیل می شوند مهارت های لازم را ندارد و نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است.
️محرم زاده در ادامه با اشاره به رسیدگی به مشکلات و مطالبات فرهنگیان ضروری گفت: رویکرد دولت و مجلس ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان است چرا که این عزیزان نقش بسزایی در رشد و بالندگی نظام و انقلاب داشته اند.
خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار