افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه ورزشی دانش‌آموزی در شهرستان دیلم

بوشهر (پانا) - در آیین‌های جداگانه و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، یک کلاس درس تربیت‌بدنی در دیلم افتتاح و عملیات احداث ۲ چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان شروع شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه ورزشی دانش‌آموزی در شهرستان دیلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین کلنگ‌زنی چمن مصنوعی مدرسه شهید سلیمانی دیلم گفت: پروژه‌های ورزشی دانش آموزی دیلم تحت عنوان طرح شهید سلیمانی شامل ۲ چمن مصنوعی و یک کلاس درس تربیت بدنی برای سه آموزشگاه مدرس، شهید سلیمانی و عصمت است.

علی موحدی اظهارکرد: برای ۲ پروژه چمن مصنوعی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اختصاص یافته است که هر کدام به مساحت ۵۴۴ مترمربع ، در مدارس پسرانه شهید سلیمانی و مدرس اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: کلاس درس تربیت بدنی مدرسه عصمت شهر دیلم نیز به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این کلاس دارای کف پوش تاتامی، دیوار پوش ایمنی، دیوار کوهنوردی و به تشک ژیمناستیک، حلقه بسکتبال، طناب، حلقه و وسایل بازی ، پله چابکی و ترامبولین مجهز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح، ۳۶ چمن دانش‌آموزی و هشت سالن ورزشی در سراسر استان بوشهر احداث شده و یا اجرایی می‌شود که از این مجموع ۲ چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت بدنی و سالن دانش‌آموزی به شهرستان دیلم تعلق گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار