مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

نشانه‌های قدرت در بسیاری از کشورها ۴ عنصر فرهنگ، جغرافیا، جوانی جمعیت و علم است

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد نشانه‌های قدرت در بسیاری از کشورها ۴ عنصر فرهنگ، جغرافیا، جوانی جمعیت و علم است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشانه‌های قدرت در بسیاری از کشورها ۴ عنصر فرهنگ، جغرافیا، جوانی جمعیت و علم است

افتتاحیه دوره تربیتی یاوران ولایت (طرح ولایت دانش آموزی) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، جانشین سپاه امیرالمومنین استان، مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی دیگر از مسئولان در محل سالن امور تربیتی این اداره کل برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین و امام سجاد (ع)، وجود دختر در خانواده را یک نعمت الهی برشمرد که باید قدر آن را دانست و گفت: برای دختران بسیجی که با نام نسل حاج قاسم وارد فعالیت های مختلف از جمله کارهای فرهنگی شده اند آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مولفه‌های قدرت هر ملت اشاره کرد و افزود: پایه و نشانه های قدرت در بسیاری از کشورها ۴ عنصر، فرهنگ، جغرافیا، جوانی جمعیت و علم است.

وی در ادامه تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ۴ عنصر فوق، مولفه ولایت فقیه نقطه اتکا و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به ویژگی های متمایز رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: شجاعت، علم و ساده زیستی رهبر معظم انقلاب در طول تاریخ ایران و دنیا بی نظیر است.

درویشی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: امیدبخشی، برنامه ریزی و تبیین پیشرفت های نظام از جمله مواردی است که دانش آموزان بسیجی باید نسبت به آنها اهتمام داشته باشند.

قدرت‌اله کریمیا، جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین ضمن قدردانی از برگزاری این دوره با توصیه به تلاش مضاعف دانش آموزان در زمینه کسب علم و دانش اظهار کرد: تلاش امروز شما مسلما آینده شما را رقم خواهد زد، اگر الان در اوج صلابت قرار داریم به سبب رشادت‌های گذشته به دست آمده است.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سختی و چالش های امروز، آینده درخشانی را برای شما رقم خواهد زد.

گفتنی است اجرای سرود «الله اکبر، خامنه ای رهبر» قرائت قطعنامه و زیارت پرچم حرم مطهر حضرت زینب (س) از دیگر بخش های این آیین بود.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار