برگزاری طرح ولایت یاوران در شهرکرد

شهرکرد(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره سه روزه طرح ولایت یاوران با حضور 300 دانش آموز بسیجی در شهرکرد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح ولایت یاوران  در شهرکرد

غلامعلی خدیبی با اعلام این خبر گفت: با همفکری و رایزنی های انجام شده با سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، طرح ولایت یاوران ویژه دانش آموزان بسیجی دختر و پسر به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا امسال به صورت قطبی و حضوری_مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: افتتاحیه طرح ولایت یاوران در محل خانه معلم شماره دو شهرکرد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و سایر مسئولان برگزار شد.

خدیبی همچنین ابراز داشت: این طرح با شعار فرماندهان واحد ها، بازوان ولایت، سفیران جهاد تبیین، در روز دوم به صورت مجازی ادامه پیدا می کند و در روز سوم در محل اردوگاه قلعه تک ویژه پسران و اردوگاه شمس آباد ویژه دختران به کار خود پایان می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دانش آموزان شرکت کننده در این طرح هرکدام فرماندهان پایگاه های خود در مدارس هستند تصریح کرد: محورهای مورد بحث در این طرح شامل مباحث تشکیلاتی و مهارتی، مباحث معرفتی و تربیتی و مباحث انگیزشی و اخلاقی خواهد بود.

غلامعلی خدیبی در پایان به ماموریت دانش آموزان بسیجی حاضر در این طرح اشاره کرد و گفت: این ماموریت های شامل مشارکت در انجام طرح های تربیتی و اقدامات جهادی، کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان و ارتباط گیری و ایجاد تعامل مثبت بین اجزا مدرسه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار