تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌ها

تبریز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان‌شرقی از آغاز شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریورماه و ادامه آن تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌ها

غلامعلی ملامهدی در رویداد ملی شور عاطفه‌ها اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد ملی و معنوی از 15 شهریور ماه شروع می شود و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس سطح استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.

وی با اشاره به خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند، افزود: هم اکنون بیش از 20 هزار و 500 نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

ملامهدی به روش‌های مشارکت در رویداد شور عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش استان و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۴۱*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت 6037991199515127 در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار