مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاح مدرسه مهرآفرین رودهن:

نیروی انسانی و‌ فضای آموزشی دو‌‌ بال مهم آموزش و‌پرورش هستند

رودهن(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاح مدرسه خیرسازمهرآباد رودهن به مناسبت هفته دولت، نیرویی انسانی و فضای آموزشی را دو بال مهم آموزش و پرورش برای رسیدن به افق‌های پیشرفت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی و‌ فضای آموزشی دو‌‌ بال مهم آموزش و‌پرورش هستند

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و‌پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه خیرساز روستای مهرآباد رودهن به مناسبت هفته دولت ، گفت: آنچه در نظام تعلیم و تربیت اتفاق می افتد و پیش می‌رود با دست و تدبیر معلم و با نفس مسیحایی او است و آموزش و پرورش همواره سپاسگزار زحمات معلمان پرتلاش و متعهد این مرز و بوم است.

وی افزود: در تأمین فضای آموزشی، خیرین بزرگوار سهم عمده‌ای را در ساخت، عمران و آبادانی مدارس به صورت کامل و مشارکتی به عهده گرفته‌اند و فضایی را آماده می‌کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در محیطی آرام همراه با امکانات آموزشی مناسب به تحصیل ادامه دهند. مدرسه مهرآفرین نیز از این قاعده مستثنی نیست که با تلاش و همت خیر نیک اندیش، حاجیه خانم فخری رزازیان به این نقطه رسیده و بخش اعظمی از مشکلات ما را در رودهن به جهت سرانه فضای آموزشی مرتفع کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تصریح کرد: با امید و توکل به خدا تعداد زیادی از دانش‌آموزان در مدرسه مهرآفرین مهرآباد تحصیل خواهند کرد و این بانوی خیرنیک‌اندیش، سالیان سال از ثواب تحصیل دانش‌آموزان این مدرسه بهره خواهند برد و ما هم به نوبه خود سپاسگزار و قدردان نیت پاک این بانو هستیم.

خبرنگاردانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار