مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد:

واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان خوزستانی

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از واگذازی ۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان خوزستانی این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری ۴۰۰  واحد مسکن به مددجویان خوزستانی

با حضور محمود توکلی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور ,آیین واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان خوزستانی برگزارشد.

جمال شیبه با اعلام این خبر از افتتاح و واگذاری 400 واحد مسکن به مددجویان خوزستانی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: سال گذشته نیز یک هزار و 500 واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی در آیین افتتاح واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی خوزستان که به صورت نمادین در خرمشهر و همزمان با هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و 500 واحد مسکونی توسط کمیته امداد در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش را تامین مسکن مددجویی دانست و افزود: امسال علاوه بر این 400 واحد مسکونی، در قالب تفاهم‌نامه با مشارکت بسیج سازندگی سپاه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، کمک خیرین و دستگاه های اجرایی واحدهای دیگری را احداث و به نیازمندان تقدیم کنیم.

شیبه با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات برای احداث مسکن مددجویی از طریق کمک‌های امداد و مابقی از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و مشارکت خیرین و مؤسسات خیریه تامین می‌شود تصریح کرد: با احداث واحدهای مسکونی بخش اعظمی از هزینه خانواده‌های تحت پوشش مرتفع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان توانمندسازی اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی خانواده ها از اولویت های این نهاد حمایتی است که در سال های اخیر طرح مسکن سازی برای مددجویان با جهش خوبی در سطح کشور نیز همراه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار