بهره‌برداری از ۵۰ پروژه راهداری در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد همزمان با هفته دولت ۵۰ پروژه راهداری در نقاط مختلف این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵۰ پروژه راهداری در استان اردبیل

کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه برای اجرای این تعداد پروژه در مجموع ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: مرمت، بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی، راه فرعی و اصلی و احداث راه روستایی از جمله پروژه هایی است که امسال در طول هفته دولت در نقاط مختلف استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر در شهرستان کوثر، ۶ کیلومتر روکش آسفالت راه ارتباطی پارس آباد -بیله سوار و روکش آسفالت جاده میان گذر شهرستان اصلاندوز از جمله طرح هایی است که به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: مرمت، بهسازی و آسفالت راه روستاهای کچی قشلاقی، قهرمانلو و قنبرلوی وسطی، ۲/۵ کیلومتر از قطعه اول پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور عربلو - حاج عوض و مرمت، بهسازی و آسفالت راه روستایی هزار کندی، حاج رحیم و حاج حسن در شهرستان پارس آباد از دیگر طرح هایی است که افتتاح و به بهره برداری رسید.

وثوقی روکش آسفالت راه روستایی مزرعه خلف - آلوچ و مرمت، بهسازی و آسفالت راه روستایی گل چشمه با اعتبار میلیارد تومان در شهرستان مشگین شهر را از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده عنوان کرد.

وی تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح های مهم به بهره برداری رسیده در شهرستان مشگین شهر در هفته دولت برشمرد و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ادامه داد: مرمت، بهسازی و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه ارتباطی انجیرلو - بیله سوار با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد تومان، چهار کیلومتر از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی - انگوت و ۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی توسانلو با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان گرمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وثوقی گفت: لکه گیری و روکش آسفالت هفت کیلومتر از راه های اصلی و ۹/۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نیر با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر راه ارتباطی استان اردبیل ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است ، از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار