دولت به یکی از دغدغه‌های مهم فرهنگیان پاسخ داد

مشهد( پانا )-مدیر آموزش و پروش ناحیه ۶ مشهد مقدس به مناسبت هفته دولت گفت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر را در هفته دولت گرامی می‌داریم، یکی از اقدامات دولت سیزدهم پاسخگویی به یکی از مطالبات مهم فرهنگیان بود که باعث شد دغدغه ۱۰ ساله فرهنگیان پاسخ داده شود.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت به یکی از دغدغه‌های مهم فرهنگیان پاسخ داد

رمضانعلی مسعودی نژاد اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در آموزش و پرورش به سرانجام رساندن رتبه بندی معلمان است که این موضوع دغدغه ای ۱۰ ساله ای برای فرهنگیان بود.

وی افزود: در سال گذشته فعالیت های زیادی در زمینه آموزش و پرورش انجام شده است، امسال در زمینه عمرانی کتابخانه ی خیرساز گواهی، دو زمین فوتبال چمن، زمین والیبال ساحلی و پیست اسکی افتتاح شد. این کار به این خاطر است که از لحاظ فکری، جسمی و علمی دانش آموزان را ارتقاء دهیم.

وی با ابراز خرسندی گفت: در رابطه با مسائل علمی و تامین نیروی انسانی با کیفیت، توجه بسیاری شده است. امسال نسبت به سال گذشته دغدغه کمتری در جذب معلم داشته ایم .

مسعودی نژاد در خصوص افتخارات دانش آموزان در ناحیه ۶ گفت: نمونه ای از درخشش های چشم گیر دانش آموزان کسب حدود ۸۰۰ رتبه فرهنگی و ورزشی در سطح ناحیه، استان و کشور است، در بحث پرورشی و مسائل تربیتی رشد چشمگیری داشته ایم، بطوری که مقام های اول تا سوم مسابقات از دانش آموزان ناحیه ۶ بوده اند.


خبرنگار : ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار