معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل

ماشین‌آلات فرسوده راهداری، مهمترین دغدغه مدیران و پرسنل راهداری است

اردبیل(پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل اعلام کرد ماشین‌آلات فرسوده راهداری، مهمترین دغدغه مدیران و پرسنل راهداری است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ماشین‌آلات فرسوده راهداری، مهمترین دغدغه مدیران و پرسنل راهداری است

آیدین هاشمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت امکانات راهداری این استان پرداخت و گفت: فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که هر سال در طرح‌ زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از دغدغه‌های اصلی مدیران و پرسنل راهداری در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نوسازی آن به عزم ملی و جهادی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مجموع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری استان اردبیل ۱۷۵ دستگاه با عمر متوسط ۲۶ سال است، اظهار کرد: راهداری استان به ۱۶۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری نیاز ضروری دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از احصای ماشین‌آلات مورد نیاز استان و ارائه آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبرداد و گفت: انتظار می‌رود متولیان امر جهت تامین ماشین‌آلات مورد نیاز توجه ویژه داشته و اقدامات عملی انجام دهند تا در زمان بارش برف، کولاک شدید، یخبندان و شرایط بحرانی خدمات‌رسانی به شهروندان دچار مشکل نشود.

هاشمی از گریدر، لودر، کامیون، بیل مکانیکی، کامیونت، کشنده، برفخور، نمک پاش مکانیکی، بولدوزر و خودرو سواری کمک‌دار را از جمله تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نام برد و گفت:امسال برای تعمیر و اورهال کردن ماشین‌آلات راهداری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار